Vad jag haft på mig vs. vad jag har velat ha på mig idag.

Idag var det dags för vår första intervju (som fick bra) och jag funderade över min klädsel inför detta möte, vi undersöker hur idrottsföreningar inkluderar barn och ungdomar med funktionshinder i sin verksamhet. Vi skulle idag prata med de första representanterna från en klubb och jag och Evelina tyckte det var en bra idé att klä oss lite sportigt för att passa in i rollen. Där för såg jag ut så här med min fina adidaströjan och jeans..


Men vad jag egentligen kände för att ha på mig var en helt annan sak, kände när jag vaknade ett starkt behov av färg på alla sätt och gärna paljetter till det, inte det mest passande på en intervju kanske så det blev enklare klädsel. Men så här kände jag  för att klä mig..
Prickar och färgglada läppar är en bra grund för en glad och trevlig outfit.

Denna outfit är en kombination av bekväma pyjamasbyxor och paljetter i massor på övriga plagg, det går ju knappt att vara på dåligt humör i denna outfit (ja det är SvampBob på byxorna).

Titta på mig liksom, går det att ha en dålig dag med detta på sig?! Nej säger jag, så detta kommer vara mina accessoarer imorgon när jag ska transkribera hela dagen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty