Lägenheten

Under tiden jag gjorde ärenden idag så packa Johan upp en massa lådor så nu är alla köksgrejer på plats i det blåa köket. Imorgon ska vi åka och handla lite viktiga grejer såsom diskställ hit, skohorn vore väldigt bra också så tror jag får skriva en lista faktiskt(hurra!). Köket är i alla fall ett riktigt retrokök och jag gillar det mycket fast det är rätt slitet=)

Sovrummet är fullt av kassar med mina kläder som ska in i garderoberna men det hinns med en annan dag, dock är sängen lika bekväm som vanligt. Min fina byrå agerar för tillfället datorbord i brist på bättre platser för denna fula maskin som tar upp plats, försöker övertala honom att skaffa en laptop!

Vardagsrummet är lite tomt bortsett från soffan, linneskåpet och lite lådor men det ska nog bli fin(och fullt;) här också. Kristallkronan är väldigt i vägen och kommer få bo någon annanstans där vi inte slår i den varje gång. 

I min walk in closet hänger det inga kläder än så länge men har packat upp galgarna och organiserat dem så att jag enkelt ska kunna hänga upp kläderna på en passande galge. Jag har stora planer för detta "rum", så fort det finns lite tid sätter jag igång och gör om och bättre. 

Badrummet är minimalt, rätt fult och ska renoveras så snart vi får ihop pengar så ni får se bilder på det vid ett annat tillfället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty