Flytten

Imorgon går flyttlasset till Motala och det är lådor i hela lägenheten men jag har i alla fall äntligen sällskap här hemma av både Johan och mamma vilket är skönt efter en vecka ensam. Försöker reda ut vad som ska vara vart och det går sådär om jag ska vara ärlig, känner mig sliten och organisera en flytt är inte direkt vad jag är sugen på. Men det ska göras så det är bara att härda och göra det bästa av situationen. Har dessutom ätit mig mätt på vegetarisk sushi vilket gör livet lite lättare så det ska nog gå bra imorgon. Börjar fylla släpkärran vid lunchtid imorgon och tömmer den framåt eftermiddag/kvällen i Motala så om någon vill hjälpa till att bära är det bara att höra av sig ;). Nu ska jag se till att få en massa sömn så jag vaknar pigg imorgon.


ps. sömn-appen jag använde har inte fått mig att känna mig piggare när jag vaknar men vet inte om det är appens fel eller om det är för att jag varit sjuk =P.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina nygamla gamla skor

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

uppfriskande och allergi