Fasta dag 2

Idag har vi vänt på fastan och ätit frukost i form av havregrynsgröt och ett kokt ägg(jag utan gulan för det är äckligt). Sen blev det ett par bananer och grönsaker till lunch, för idag har jag suttit med Evelina på ub och uppsatsen och orkade inte fixa någon vettig lunch i morse. Jag har haft en hyfsad energinivå idag vilket är en klar förbättring gentemot i måndag då jag var rätt trött hela dagen. Ska se till att hålla igång idag med lite städning och fix så dagen inte blir så lång och jag slipper tänka på att vara hungrig. Hungern kommer och går vilket känns rätt ok jag tycker inte det är så farligt att vara hungrig över en dag, på ett sätt känns det lite renande för kroppen. Tänkte göra några varianter på meny för fastadagarna så jag slipper anstränga mig inför och under dessa dagar, tror det är skönt att slippa anstränga sig. Men nu ska jag pimpla kaffe, te och vatten och sen städa för imorgon blir det besök av tjejerna inför sittningen..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty