Fina koppen

Håller på och packar inför flytten och försöker bestämma vad som ska vara kvar i Växjö och vad som ska med till Motala. Dessa koppar är favoriter och köptes på en torgloppis i Motala för några år sedan, betalade 30 kronor för 4 koppar har jag för mig och de har använts flitigt. Tror de får bli kvar i Växjö så länge har en hel del porslin som är redan är nedpackat på grund av platsbrist, så de får nog stå kvar här och användas av mig och Teresa i höst sen!

Nu ska jag gå och köpa lördagsgodis och möta upp Christoffer för vi är båda "övergivna" av våra respektive i helgen eller om du frågar Christoffer så har Johan flytt ;) undra vad han menar med det. Jag är i alla fall glad för sällskap även om han lyckats med att retas innan vi ens träffats(rekord?) och godis ska bli gott!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty