Jag blir lite orolig

Jag har en förkärlek till swedish hasbeens vilka jag tycker är underbart fina. Men de kostar en hel del och jag  är inte villig (läs min ekonomi) att lägga ut så mycket på ett par "vanliga skor", dock prioriterar jag skor jag tränar i på något sätt. Men ett par snygga träskor just för att de är fina finns inte på kartan just, trodde jag i alla fall. Nyss sa Johan att vi borde köpa ett par till mig!? Sen tittade vi på bilder.. och nu säger han det för sig själv med jämna mellanrum. Inte så att han är emot att jag köper saker men han brukar ju bromsa lite, framförallt om det är något dyrt eller inte nödvändigt (jag har många skor). Som jag ser det så finns det några anledningar till detta:
  • Han vill egentligen köpa något till sig själv och detta är till för att få mig positiv till det.
  • Han råkade ha sönder min bil idag men vågar inte berätta det.
  • Jag ser så "förstörd" ut att han är rädd för min hälsas skull(skor är ju en mirakelmedicin!)
  • Eller så är jag döende på riktigt och ingen vet om det mer än Johan(skors positiva effekter på hälsan är väldokumenterad och som nämnt i tidigare punkt mirakelmedicin)
  • Han har någon stor tjänst att be om, förmodligen både olaglig eller obehaglig..
  • Han är helt enkelt bara världens gulligaste pojkvän.
Vad tror ni? =D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty