fjärde veckan på 5:2 dieten

Här kommer en sammanfattning av tiden hitintills:
 
v1: Hahahahaha den gick inte så bra! Det var tufft att vara hungrig och seg, åt som en häst de dagarna vi inte fastade och det blev en hel del skit i form av skräpmat och snacks. Gick upp i vikt under denna vecka, vet inte om det var pga av maten eller ren chock!

v2: Fastan kändes lättare och att äta de andra dagarna gick bättre, mindre skräp och mer mat.

v3: Gjorde mat och träningslista för veckan, maten gick bättre än träningen men hann med en del i alla fall och sen blev jag lite nervös efter krånglet med astman så vilade lite extra. Fastan gick ännu bättre och min inställning till mat börjar förändras då jag känner efter mer om jag vill och behöver äta någonting.

v4: Dagen började bra med en promenad och en apelsin, till lunch blev det bulgursallad med sojabönor, paprika, tomat, rödlök, spenat och avokado. Har även hunnit med plugg med Evelina och en minirunda på stan och känt mig pigg som en mört. Känt mig lite frusen och trött(vilket hänt tidigare under en fastadag) men det blev bara värre och till sist inser jag att nej jag är inte fastaseg jag är sjuk, så nu har jag blivit med feber vilket jag varken har tid eller lust med. Känner jag likadant imorgon ska jag be(läs: tvinga eller muta) någon vänlig själ att köpa glass till mig!

(två sådana här tallrikar till lunch) 

Just det ja vågen visar på minus nu så jag är på väg neråt, Hurra! Nu ska jag sova bort min feber/välja glass till min hals=)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty