Vecka 2 har börjat

Vecka 2 på 5:2 dieten har nu börjat och idag har vi fastat för tredje gången och jag tycke det blir enklare. Förra veckan var en prova på vecka och nu när den är gjord ska det bli lite bättre ordning, för jag saknade lite struktur. Har gjort en matlista för några dagar framöver så jag inte ska frestas av snabbmat(vilket hände förra veckan) för jag inte orkar komma på något bra och snabbt att äta, har även planerat in träning. Nu blir det all in på att få in en viktminskning och inte bara rädda hjärnan, skulle behöva tappa några kilon av flera anledningar.. Är mittimellan mina garderober och det är inte mycket som sitter bra, min motivation kan behöva sig en skjuts och jag ska ju springa tjejmilen i höst och det går mycket lättare utan övervikt ;). Har flera kompisar som har hakat på samma diet och det ska bli spännande att se hur det går för dem och hur det känns sen för oss alla..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty