Listan

Jag har en lång och tidskrävande lista jag arbetar utifrån för tillfället men många av sakerna är för jobbiga att ta tag i idag för jag är verkligen helt slut. Den innehåller saker som transkribering, bära upp lådor från källaren som sedan ska organiseras, fixa inför sommarens jobb och andra större saker för även om jag fixat några delar så är det mycket jag inte orkar med. Har dåligt samvete för att jag inte orkar med så mycket av plugget som jag borde(även fast Evelina säger att jag ska vila och bli frisk) dessutom orkar jag ju inte med de andra sakerna heller så jag bestämde mig för att göra en ny lista. En som jag klara att bocka av saker på, vilket känns mycket bättre än att ha en lista med saker jag inte klarar att göra. Tog till och med en bild av den och den ser ni nedan och visst är den bra.



Den sista punkten var väldigt uppoffrande och jag förstår att ni inte tror att jag klarat det så därför har jag beviset nedan, om ni ändå tvivlar så kan jag informera er om att jag är student och har inte råd att slänga glass omkring mig!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty