Då är vecka 3 igång

Började dagen med att sova lite längre än vad som är brukligt en måndag men var trött efter gårdagens joggingrunda. Frukost blev en apelsin i brist på engagemang från min sida och gick även en promenad för att minska träningsvärken. Sen lunch blev det efter en sen morgon, en fantastisk god majssoppa som var mättande och låg bra till kalorimässigt. Känns som att kroppen börjar vänja sig lite vid fastan och jag känner mig hyfsat pigg och hungerkänslorna har jag vant mig vid till en viss del. Har idag pluggat och planerat för veckan, både mat och träning är inplanerad så det ska flyta på smidigt under veckan för det kommer vara fullt upp med uppsatsen och den lilla fritid jag kan skapa ska njutas av inte planeras mat på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty