Vad jag gör istället för att gå och lägga mig

  • Igår fick jag för mig att måla naglarna för de såg tråkiga ut så jag ville göra nått roligt med dem, de blev rätt fina. Men jag förlorade väl 1.5 h sömn på dem då det blev en massa lager och torka skulle de ju också göra, detta händer oftare än jag vill erkänna..



  • Kollar på skor jag inte har råd med men som jag vill ha, varieras med kläder, porslin, resor och inredning.
  • Tittar på serier alldeles för sent på kvällen, för tillfället är det Arkiv X som gäller och där finns det ju några säsonger att ta av.
  • Sträckläser bloggar som är fina, intressanta eller både och.
  • Sitter med plugg som jag kunde gjort tidigare på dagen( dagarna eller veckorna innan) men som jag skjutit på och måste fixa i panik.
  • Skriver blogginlägg.
Dessa exempel är återkommande teman i mitt liv och en del av min periodiska sömnbrist, jag älskar att sova med ogillar att gå och lägga mig(i perioder).. Det känns tråkigt på något sätt men det måste göras ändå, ska ta tag i det så fort jag skrivit klart och publicerat detta, Nattinatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina nygamla gamla skor

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

uppfriskande och allergi