fastan är snart över

vi hade ett uppehåll från mat i 21 timmar och det har gått rätt bra även om jag är seg i huvudet, kroppen är dock rätt pigg så det blev en trummenad i alla fall. Johan planerar att äta upp vår matbudget på en dag imorgon så han har väl inte tagit hungern jättebra direkt, men även jag längtar efter att få äta ordentligt imorgon. Idag har det blivit en portion havregrynsgröt med äppelmos(1 msk) vid 4 tiden och spenatsoppa med ägghalvor nyss, det blev lite sen kvällsmat då vi är sega men gott var det.
Jag skulle ju skriva i mina mått under dagen men jag hittar varken måttband eller måttstock så det går bli en annan gång, får låna av någon om inte annat. Men vågen visade 90.7 kg idag och får se vad den säger nästa vecka, ska bli spännande att se vad som händer. Vi har tänkt att ge dieten 5 veckor till en början med för att se hur det känns och borde kanske återigen anordna vadslagning, så kära vänner vad tror ni vågen landar på när dessa veckor är över? Vinnaren får ett roligt pris =).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty