Inget intressant

Jag är sjuk idag och har inte gjort något intressant förutom att jag tittat på en del intressanta saker som serien Kvinnor, krig och fred som jag nämnde i tidigare inlägg. Gick till Ica i brist på mat och var tvungen att stanna och vila vid två tillfällen då jag blev yr och efter den "utflykten" är jag fortfarande helt slut. Har gett mig på lite skola men hjärnan är full med snor så det har gått sådär om jag ska vara ärlig(förlåt! Evelina) men imorgon är jag säker på att jag kommer vara piggare. I brist på annat kul lägger jag upp bilder på mitt sällskap från en mysig promenad, just nu ligger hon och snarkar bredvid mig i soffan.



Har även tittat på Suburgatory som är lite lagom rolig och Buffy the vampire slayer som jag ser mest för att jag inte sett den så mycket och det känns som lite myskultur från min ungdom.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Fina nygamla gamla skor

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

uppfriskande och allergi