Denna veckan blev inte som jag tänkt mig!

Johan är borta och jag är ensam hemma med Tozca, jag är alltid supereffektiv då och får massor gjort vilket jag tror beror på att Johan är så söt att han distraherar mig hela tiden. Så denna veckan skulle jag plugga massor, träna/gå långa promenader med hunden varje dag, fixa inför flytten och en massa andra saker som stod på min ursprungliga lista(inte den snälla uppdaterade från igår;). Istället har jag varit sjuk och inte orkat med något vettigare än att kolla på serier och vila till hunden förtret, idag är jag dock lite piggare i huvudet så har läst på teori. Åhhhh vad sur jag blir när det inte ens blir i närheten av vad jag tänkte mig, men nu har som tur Teresa förbarmat sig över Tozca och tagit med henne på en längre promenad. Själv ska jag ge mig på äventyret att gå till ica, vilket kommer kännas som att springa ett marathon... önska mig lycka till!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty