Vad är det som är rosarött och har 18 ben?

Svaret är min bil=)! Idag har vi kört tur och retur till Hjo (av alla ställen) med Hanna för att hämta två fina katter hon ska köpa. Planen var att Hanna och jag skulle åka själva fast vi insåg att det skulle bli väldigt mycket körade för mig, vilket är lugnt om det inte vore för min nacke som är inte särskilt förtjust i det så min fina Johan ställde upp som chaufför. Hur gulligt är inte det?! Även Tozca fick följa med, hon gillar att åka bil och är gladast om hon får vara med oss och det gick jättebra, ingen reaktion även fast det var två katter i bilen på vägen tillbaka (blev glad i mattehjärtat). Fast gladast var nog Hanna som nu är två söta hårbollar rikare, dessa skötte sig också väldigt bra i bilen och jamade bara några gånger.
Efter road tripen så har det inte hänt mycket utan vi har bara tagit det lugnt, jag har läst några av de tidningar jag samlat på min sen praktiken började och Johan har spelat sin nya favorit Guild Wars 2. Vi är båda nöjda med lite lugn och ro så här på lördagskvällen då det blev en så pass galen kväll igår (NOT). Imorgon blir det utflykt för oss och invigning av våra nya joggingskor dock inte samtidigt, måste ju sprida ut allt det roliga.!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty