Bullarnas konung

Jag är så glad över att Johan gillar att baka bullar, det så luktar fantastiskt i lägenheten att det är omöjligt att vara på dåligt humör även fast jag är lite grinig av trötthet ibland(läs:varje vardag). Så när jag kom hem lite seg igår så möttes jag av väldoft och det fanns dessutom exprimentbullar (vår gemensamma idé) med fyllning av kokosolja, socker och riven kokos! Fantastiskt gott om jag får säga det själv, finns några kvar så det är bara att höra av sig om ni vill smaka på vår kreativitet i bullform.


Så detta var mitt fika när jag kom hem från praktiken idag och bullarna smakade lika bra som igår till min lycka. Dessutom lyckades jag med kvällsmaten som var ovo-vegetarisk lasange som ska blir många matlådor. Imorgon ska jag ha min första "lediga" dag från praktiken och jag ska hinna med en massa plugg, träning och lite annat skoj för att balansera upp all vuxenhet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty