Bitterbulle, oh yeah!

Jag har suttit i soffan ett tag och surat över mina grannar som spelar hög musik idag igen, dock verkar vi slippa ljudet av skrikande fyllon idag (hurra för oss) vilka verkade fungera som bas igår. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta över det faktum att jag sitter och stör mig på att grannarna spelar hög musik kl 21 (de höll mig vaken till 23 igår dock). Att få känna på hur det är att jobba "normala" arbetstider får mig att vilja:
1. jobba mindre än 100%
2. vinna på lotto.
3. bo i ett hus (läs: borg) ute i skogen där inga grannar stör, gärna med vallgrav fylld med radiostyrda hajar bara för att vara på den säkra sidan!

Vet inte om det bara är jag som känner så, men jag vet att jag inte är ensam om att gå och lägga mig vid samma tid som jag la mig vid på mellanstadiet. Fast då gick jag ju inte upp 05:25 på morgonen.! Ja, jag vet att jag låter som en riktig bitterbulle, men jag blir sån när jag inte får sova då mina grannar tycker deras supande och festande är viktigare än min praktik.. Dessutom var det på en onsdag, vad är det för fel på campus-snorungarna nu för tiden?! Alla vet ju att man ska gå ut på tisdagar när Stallarna har öppet..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty