Tröttelitrött

Nu har jag haft praktik i 3 dagar och det har gått bra (peppar, peppar) men jag är helt slut på kvällarna(och morgnarna och dagarna;) dessutom ska jag imorgon gå upp klockan 5 så detta skrivs i all hast så jag ska hinna sova lite i alla fall. Kan glatt meddela att jag blev godkänd på tentan så nu har jag min 120 hp och är i fas med skolan vilket känns underbart!
Jag har tagit det lite lugnt med träningen i ett par dagar då jag inte orkat med någon hårdare träning än promenader(vilket jag inte ens gjort dagligen) så det blir nog ingen vidare viktminskning denna veckan men det känns helt ok ändå. Dock så har jag varit ute och joggat med snälla Amanda idag, hon var så peppande och underbar att jag sprang 2x6 minuter utan att det kändes särskilt jobbigt. Men nu har jag lite kramp i vaderna fast det går snart över, känner mig bara så nöjd att jag sprungit och över att det kändes så pass bra! Så med denna sköna och nöjda känsla ska jag nu gå och lägga mig så jag känner mig någorlunda vaken imorgon, Natti natt =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty