Vilket lördagsmys!

Johan har inte varit hemma i helgen så jag tog tillfället i akt och planerade in tjej/taco/pyjamas/film-mys och oj vad roligt det blev. Vi käkade och sen tittade vi på filmen Swamp Shark och oj vad roligt vi hade, tror dock inte att det var det som var meningen med filmen men när slutet närmade sig så skrattade vi så vi kiknade.
Swamp Shark Trailer klicka på länken så får ni se hur bra den var, Julia var kvinnan bakom valet av den filmen och jag är henne tacksam för kul som tusan var den, även om detta kanske inte var meningen.

Vi körde därefter på youtube klipp, började först med lite random men vår vana trogen så slutade det med att vi kollade på Jenna Marbles. Åh vad den kvinnan är underbar, skrattar så jag gråter när hon sätter igång. Under kvällen/natten hann vi även med att äta alldeles för mycket snacks, färga 3 hår (mitt, Teresas & Julias), vara sjukt snygga i pyjamas och snacka en massa. Både Teresa och Julia sov över så det var ett riktigt pyjamasparty, det var det länge sen jag var på och det måste jag ändra på för vad mysigt det är.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty