Loppissöndag!

Igår så var jag och några av mina favorittjejer ut på loppisrunda i trakterna av Moheda och Ör och det var alldeles, alldeles underbart! Vi besökte 7 olika loppisar på en dag vilket är ett rekord för mig och jag njöt av varje sekund! Dagen avslutades med en fika på cafét i Ör och det kan jag rekommendera alla, gott fika och en härlig atmosfär så åk till gott folk och njut.



Ska lägga upp bilder på mina fynd imorgon men dessa lådor var lite för dyra för mig men väldigt fina och roliga. De mest udda föremålen vi hittade ser ni på bilderna nedan och det är en piska och något batong liknande som dessutom matchade. Teresa och jag kunde inte motstå att leka lite med dom och trots att det ser rätt roligt ut undrade jag lite vad den använts till och efter det åkte handspriten fram för säkerhetsskull. Hade en underbar söndag och jag hoppas att er var lika trevlig som min tjejer och all ni andra också förstås!


         




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty