Inmanglad i vardagen

Nu är vardagen igång igen, igår var det info-träff med våra handledare på praktiken och sen föreläsning vilket  resulterade i att jag var rätt seg på kvällen. Trots detta hade vi en myskväll på Condeco jag och tjejerna(de flesta av oss iaf) vilket var väldigt mysigt fast det blev lite sent men det var det värt. Men idag började allvaret klockan ringde 5.30 och jag vaknar och tänker oj vad pigg jag känner mig, sen somnar jag igen!! Vaknar med ett ryck 45 min senare och inser att jag försovit mig och bara har ca 20-25 min på mig innan jag ska åka och vill inte vara sen första dagen, så det var lite panikstämning i lägenheten. Fast jag hann i tid och dagen har gått bra, men oj vad trött jag är och imorgon ska jag upp 5.30 igen så vi får väl se hur död jag är i helgen. Men nu ska jag fixa min matlåda, packa ner en kursbok och välja ut kläder så jag hinner i tid imorgon med, men hoppas på en behagligare morgonupplevelse. Sov så gott!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty