God morgon

Idag gick jag upp tidigt med Johan som ska åka hem över dagen så har redan varit vaken en timme och ska nu ta tag i sista tentadagen med kvant-delen som jag inte hann med på monstertentan. Är mindre pigg om jag säger så men det är nog bara att jag vänjer mig vid den känslan då uppsatsen nu dragit igång på allvar och jag och Evelina ska satsa stenhårt för att få den bra. Med det beslutet försvinner mitt vanliga liv ut genom fönstret och jag kan se fram emot en månad av äta-plugga-sova-plugga-träna och sen mer plugg. Vill någon umgås får de inkluderas i matintag eller träning som det ser ut nu för annars hinner jag inte, kommer vara kopiöst mycket läsning men det blir säkert bra i slutändan. Nu ska jag skriva färdigt tentan och sen får det nog bli en tupplur =).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty