Vad som komma skall

Jag ska flytta tillbaka till Motala över sommaren men kommer ha kvar lägeheten i Växjö tills i januari när jag är färdig med plugget. Under hösten ska jag vara sambo med den fabulösa Teresa och det kommer bli fantastiskt! Men för att inte Johan ska känna sig ensam kommer jag åka lite fram och tillbaka så kommer vara boende på båda orterna vilket betyder att jag kommer kunna umgås med mina favoritmänniskor i båda städerna=) hurra för mig vad kul det ska bli! Bortsett från allt bärande, körande och boende i lådor så gillar jag att flytta, tycker om att skapa ett nytt hem, tänka i nya banor och få miljöombyte. Även om det nu är min gamla lägenhet, men det jag längtar mest efter är mina underbara grannar(de är så snälla och har inte efterfest lika ofta;) och tvättstugan där jag kommer kunna tvätta mer än 2.5 h i taget och grejerna inte blir inlåsta om man är 1 minut sen.

Än är inget datum bestämt men jag hoppas på bärhjälp i både Växjö och Motala så det går smidigt, tänkte muta nära och kära med fika!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty