Mitt hår

När jag klippte mig hos kusinen i påskas fick jag lite kärleksfulla uppmaningar att ta hand om mitt hår, veckan innan det fick jag lite tuffare kärlek från Nesim om mitt stackars hår. Jag har sedan urminnes;) tider tvättat mitt hår dagligen, jag avskyr känslan och synen av fett hår (på mig själv bör jag tillägga).. Eftersom jag tränat mycket så har även håret tvättats oftare än så i perioder men nu blev det stopp med det, mitt långa hår var mer likt svinto än just hår och är nu borta, numera har jag en längre page. Jag trivas rätt bra med den även om den känns lite kort, men den stora grejen jag gjort är att bara tvätta håret var tredje dag och det har varit jättejobbigt för mig att ha fett hår 2 av 3 dagar för det har jag haft. Men nu har det äntligen blivit bättre igår såg mitt hår helt ok ut på dag 2 och idag var det lite fett men räddade upp det lite med torrschampoo, mest för att jag har ett och ville prova. Jag hoppas på att slippa tofs och diadem ett tag framöver för det har varit min standardfrisyr de senaste veckorna, tycker det är fint men omväxling förnöjer!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty