Vad vi har gjort idag..

  • Varit på UB och skrivit ut transkribering.
  • Handlat mat, 2 gånger för vi glömde saker.
  • Ätit lunch, vid typ 15.
  • Jag har blivit sur på två främmande människor för att dom inte fattar min humor(puckon)
  • Skulle säga Grattis till en vän i Kina som fyller år, slutade med ett långt samtal med utbyte av roliga historier, instagrambilder och de fick även vara med och planera Evelinas och min hämnd på folk som stirrar in i min lägenhet(mer om det imorgon).
  • Fikat i en timme.
  • Kollat på Boondock Saints, en av mina favoritfilmer under lunchen och fikat(aka multitasking). 
  • Har läst en massa empiri, hittat teman som vi ska använda i analysen och tagit reda på mer saker inför uppsatsen.
Kort sagt en produktiv dag, hade vi skippat punkt 2-7 hade vi nog varit färdiga med uppsatsen ;). Men nu ska vi samla ny energi med lite sömn och imorgon blir det nya roligheter då Evelina ska dricka en hel Red Bull för första gången i sitt liv. Har vi otur spenderar jag resten av dagen med att försöka hitta henne =P.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty