Det är i alla fall fint i vardagsrummet

I vardagsrummet står nu vår stora, sköna röda soffa med en kista jag fyndat på auktion för 30 kronor för några år sedan och som nu är målad i vitt. Bredvid den fula högtalaren står ett linneskåp jag fått av mina morföräldrar när de skulle flytta(hurra för mig) och den gröna fåtöljen(fick två och den andra bor i sovrummet) fick jag ärva av en släkting. Om ni undrar hur det såg ut innan kan ni se det här.
 Av samma släkting som jag ärvde stolarna av fick jag även denna bokhylla som är underbar och rymmer en del av våra böcker, under står tidningssamlingarna. Tozcas bur och pilatesbollen är mer nyttoprylar som måste vara framme och inte de snyggaste. Ljusstakarna i glas är en 25års present från mina föräldrar och pandan köpte jag till Johan när jag var i Kina i höstas=) trumskinnet på väggen är Johans och är signerat av Deep Purple.
 Har även fått upp ljusslingan som vi köpte för ett tag sen och den pryder fönsterbrädan med ett mysigt sken.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty