Klänning nummer två

Här har vi den andra klänningen som gjorde min dag förra tisdagen, den är i en underbar färg, helt felfri och även denna för priset 80 kronor. Ägaren till loppisen hade inte märkt dem så jag frågade vad de kostade och hade bestämt mig för att de inte fick kosta mer än 200 kronor styck annars skulle jag välja en men som tur slapp jag det=).
 Baksidan är inte så spännande när den hänger men den är snygg på..
 Snygg dragkedja igen..
 Etiketten sitter kvar fortfarande, vet inte vad loggan står för så vet du nått om den så dela gärna med dig.

 Underbara detaljer, måste bara skapa någon anledning för att ha på mig dessa vackra klänningar så snart som möjligt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty