Dumma böcker

Imorgon ska jag ta en fika med mina gamla handledare och lämna tillbaka ett par böcker jag lånat, dessa böcker la jag på ett jättebra ställe men sen flyttade jag ju och nu hittar jag dem inte. Jag har vänt upp och ner på lägenheten och flyttat på varenda jäkla pinal men har fortfarande inte hittat dem, så de måste packats ner när jag hämtade min fyndsoffa och följt med till Motala. Skit också! Jag har letat i två timmar och ville hitta dem så jag kunde sova och inte ligga och leta efter dem i sömnen men icke, får väl trösta mig med att det nu är bra ordning i lägenheten och det är inte fy skam. Nu är det i alla fall dags att sova för imorgon är det dags för handledningen och innan dess ska Evelina och jag prata ihop oss, blir fullt upp imorgon så måste få lite sömn innan dess i alla fall =).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty