Semifinalerna!

Väldigt taggade på Sverige-Finland, hela gänget var hest efter matchen och värre blir det ikväll!
Vi blev filmade på jumbotronen, men vet inte om det kom med i tv =D förvånad blev jag iaf, framförallt eftersom de började filma oss när jag drev med musiken.. men det var absolut inte Sveriges bidrag till Eurovision som spelades just då, skulle aldrig driva med så allvarliga saker som Eurovision;).

Det var svettigt ett tag, tror att hjärtat fick jobba mer än om jag sprungit ett maraton.. Mamma illustrerar känslan väldigt bra.
 Systeryster och hennes kille Jonas(aka världens bästa person att vara vän med när man flyttar, sjukt stark!)
Prisutdelning till bästa spelarna under turneringen och matchen och sen blev det nationalsången med Loa, det var väldigt fint och jag sjöng med för kung och fosterland(samtidigt som jag log som ett fån:).

Sen var det dags för USA-Schweiz och då var jag(och resten av gänget) rätt matta efter matchen innan men hejade lite småengagerat. Ville ju att Schweiz skulle komma till final då de är underdags men just nu känns det lite jobbigt då de har gjort en väldigt bra turnering. Sverige får helt enkelt visa vad vi går för! Rolig detalj på bilden är tjejen ni ser vid min mormors huvud, hon tog bilder på sig själv under väldigt lång tid, bytte både vinklar och huvudbonader och det var under matchen så vi var iaf inte minst engagerade i hockey ;).


Nu sitter jag med uppsatsen och ska bara ta en liten runda på stan annars blir det plugg till uppladdning för matchen men kommer nog komma in i stämningen utan problem..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty