Fina klänningar på Hjärta till Hjärta

I torsdags tog jag och min kärlek oss en runda på Hjärta till Hjärta i Motala där jag hittade en massa fina klänningar, tyvärr fick ingen av dom följa med hem =(.

En perfekt sommarklänning då den är tunn och fin men var tyvärr lite stor så den fick vara kvar, 70 kronor kostade den.

Denna satt rätt bra men det var lite väl mycket med stora fickor på brösten, det syns inte så bra på bilden men det kändes som att det enda man såg var brösten men färgen är ju underbar. Priset var 150 kr har jag för mig och nu när jag tittar på bilden så blir jag lite sugen på den i alla fall, får väl åka tillbaka och se om den är kvar i nästa vecka ;)

Jag tror att det här är en av de finaste klänningarna jag sett! Underbara färger, tyg och kvalitén var fantastisk men den var tyvärr för liten i bysten. Men den är så fin att jag skulle göra en bröstförminskning bara för att få på mig den, så är sugen på denna med, den kostade 350 kronor så måste fundera lite på det då csn inte ger så mycket i juni och jag måste ju äta. Eller så skiter jag i det, köper klänningen och kommer i den för att jag inte har råd med mat;) vilka alternativ jag har! 

Den här satt som en smäck och är gjord av ett underbart tyg men har inte bestämt mig för om den är för kort, jag har märkt att jag sällan använder mina korta klänningar. Detta trots att jag tycker det är väldigt snyggt, tror jag har blivit lite praktisk på äldre dar;) får nog sluta med det och köpa den för att motbevisa min inre praktiska sida! Priset var något på 200 kr, kommer inte ihåg exakta summan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty