Soffyndet

Denna soffa blev min för 100 kronor efter att jag svarat på en annons på en loppissida på facebook, jag trodde det skulle vara något mer fel på den förutom en sliten sittdel och ett litet hål som nämndes i annonsen som lukt eller nått. Men icke det var bara en kvinna med god smak som inte fick plats med den och la ut den för en symbolisk summa, hurra för mig! Soffan är i ulltyg och kommer ifrån bolia.com, denna fina soffa kommer tjänstgöra både som sitt naturliga tillstånd vilket är soffa men även som min säng eftersom det inte finns någon i Växjö just nu. 
Men om mindre än en månad bor Teresa här och då blir det andra bullar och en säng kommer också finnas!
När vi burit ut allt så städade vi i ordning lite så jag skulle slippa det idag(tack mamma och Johan) och mamma bestämde sig för att missmatcha soffan och nog lyckades hon alltid, får så hur länge min ögon står ut med mönster och färgkrocken =D.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty