Morsdagfirande i klänningen för en femma

Idag har vi firat min kära mamma och det gjordes med restaurangbesök ihop med hela familjen och respektive partners(in crime;). Jag invigde min klänning som jag köpt för en femma på Röda Korset i Motala, den är somrig med alla blommor och sval så den blir perfekt i sommar. Matchade den med ett gammalt grönt skärp och vips blev den ännu finare, jag gillar att den är lite tantig och Tozca verkar rätt förtjust hon med då hon kollar upp under kjolen..
 .. för att sedan spela oförstående,vilken bushund alltså!
 Min huvudrätt var inget värt att fota tyvärr, förstår inte varför det ska vara så jäkla svårt att erbjuda något vettigt vegetariskt alternativ! Men efterrätten var god så den fick var med på bild, söt tekopp serverades den i också, chokladmousse med mocca, apelsin och biscotti =) mumsigt!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty