Det kaos som vi kallar hem

Försöker skapa ordning i kaoset här hemma, det är en massa saker som ska packas upp och det ska bäras ner en bokhylla från vinden så vi har någonstans att lägga grejerna som vi packar upp. Resten ska upp på vinden, det ska väl gå att ordna på en sådär 75 år... 

                                                                Vardagsrummet

Garderob med en del av mina kläder och skor men det ska rensas ut en del, vill inte ha saker som jag inte använder då är det bättre att någon annan får glädje av dem..

                                                                          Köket

I sovrummet står det 3 lådor med Johans kläder, han tycker att han har för mycket kläder.. Det ger mig lite ångest för om han har för mycket vad har då ja, lite Imelda Marcos varning på mig eller? Men tröstar mig med att jag ska skänka bort en del och så vitt jag vet gjorde inte hon det ;). Nu ska här bringas ordning!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty