Idag är det fasta igen

och jag känner mig lite halvpepp, är inte trött eller så men känner mig väldigt osugen på att vara hungrig men såna dagar har man ju också så det är bara att bita ihop. Dagens mat har bestått av havregrynsgröt med lite äpplemos på , het majssoppa till lunch och så ett äpple på det. Det fanns ekologiska Granny Smith som vi var tvungna att köpa, sura äpplen är goda och Johan älskar dom men vi köper dem sällan då det oftast är andra sorter som är ekologiska. Nu pimplar jag vatten och blir nog lite te till kvällen då vi ska till mina föräldrar och kolla på matchen Sverige-Canada, så nu ska jag leta upp t-shirten från förra årets VM och pallra mig hem till dom. Hoppas dom har Loka!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty