Det här med smärtan

För lite mer än två år sedan landade jag illa på min nacke och även huvudet under en basketmatch och drog på mig en hjärnskakning och en whiplash. Denna whiplash skulle enligt läkarna gå över och jag skulle bli helt bra igen men så blev det ju inte riktigt.. Istället lever jag med smärta/obehag/stelhet och på det lite koncentrationsproblem, vissa dagar har jag bara en, andra dagar flera och riktigt jävliga har jag alla. Idag var en sån dag men ändå en bra bit från de värsta jag haft, försöker finna tröst i att det kunde varit värre men ibland blir jag bara så arg! Varför?! Varför fick jag det här, varför ska jag behöva dras med detta och ha ont. Det finns nog inget svar på mina uppgivna frågor men imorgon är det en ny dag och jag ska hämta kraft med min favoritrunda, värktabletter(tar i alla fall udden av smärtan), rehab och lite vila mellan pluggsessionerna. Det ska bli en bra dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty