Kinatjejerna i bild

Jag fick den framtida tavlan av Veronica(hon i mitten) och tycker den representerar vänskap väldigt bra, fula/förvånade/busiga bilder på oss alla tre och ett bra citat från Jim Morrison. Bilden på Sandra togs på en av våra utflykter, när vi försökte undkomma regnet när vi väntade på några vänner. Veronica blev överraskad på McDonalds i Fuzhou, där vi åt några gånger för vi kunde peka på menyn(samma sak på pizza hut) men jag kunde bara äta glass och pommes så det var inte så kul för mig. Men priset för fulaste minen går till mig, den togs i en park någonstans i Fuzhou en regnig dag. Om ni undrar över Eaasirs något irriterade min så insåg vi just att det var en hel grupp av kineser som stirrade, pekade och tog bilder på sig, känslan av att vara ett djur i zoo var påtaglig =P. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty