Nemi & Ramlösa

Idag är det fasta igen och jag har käkat min kalorier idag i form av två clementiner och en halv pizza(delade med Evelina) känner mig helt ok efter en dag med en hel del plugg. Tänkte spendera kvällen med att städa, läsa avhandling och kanske kolla lite på tv, mycket nöje såhär på fastakvällen;). Men tycker att jag mår riktigt bra av att fasta även om jag ibland blir lite seg ibland seg och hungrig på fastadagarna så vaknar jag pigg som en mört dagen efter.
Vi ha bestämt oss för att ta opponeringen av uppsatsen i augusti istället, vi vill göra en bra uppsats och känner att tiden inte räcker till för det. Känner mig nu peppad inför uppsatsen istället för ångest vilket jag hade inför att skriva färdigt den till tisdag, känns som att vi har nått bra på gång så det ska bli roligt att få göra den ordentligt=). Men vi ska se till att få den färdigt nu till mitten av juni så vi kan ha lite sommarlov, för det behövs även om det känns bättre nu med mindre stress. Jag firade detta beslut med att läsa Nemi(världens bästa serie ihop med Fantomen) och dricka Ramlösa Kiwi ur Big Bertha och mysa med fluffet, kalorifritt mys helt enkelt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty