Dagens "utflykt"

Vi har suttit med plugg hela dagen men vid tio över åtta fick jag nog och mutade Evelina med att jag skulle bjuda henne på glass, frisk luft var välbehövligt och fint väder hade vi också. Det blev varsin Magnum och jag provade den med tiramisusmak och den var riktigt god men jag älskar ju tiramisu(och glass) så det kunde väl knappast gått fel.

Ville inte vara sämre än Evelina så tog på mig glasögonen, tror faktiskt att glassen smakade bättre tack vare dem;).

Vi tog en promenad runt campus och stannade tvärt när vi kände en fantastisk doft, det var ett blommande träd som hade sällskap av figuren ovan. Fick ta en bild av Evelina när hon står och njuter under trädet, vet inte vad det var för sorts träd men jag vill ha ett! Som tack fick trädet en kram, det minsta man kan göra när man har stått och sniffat utan att fråga om lov ;).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty