Gårdagens shopping

Igår togs vi en runda i Motala centrum och handlade lite kläder och skor till Johan, vilket var välbehövligt! Men vi köpte en del andra grejer också, som världens fulaste vattenkokare! Vet inte varför jag köpte denna, behöver ha en hemma och Johan sa "Ta den rosa" men vi insåg inte exakt hur rosa den var, hugedamig men vi har en vattenkokare i alla fall sen att den ser ut att vara stulen från Barbie är en annan femma ;).


Hyllpapper till garderoberna köptes även det då det är gamla garderober med slitna hyllplan i vår lägenhet, de ska bytas ut(hyllplanen) så småningom men tills dess tänker jag skydda mina kläder så gott det går! Ett skohorn i metall är absolut livsnödvändigt hävdar jag, bra till mycket.

Besökte även en ny butik för oss (men hade funnits i ett år typ) och den heter happy monday, väldigt mysig butik måste jag säga och vi köpte vår första ljusslinga med en massa färgglada bollar. Den ska upp ikväll när vi ska ta oss ett fräst i lägenheten, har knappt packat upp nått och det är lådor och grejer över allt så vis 8 ikväll ska jag sluta plugga för dagen och börja skapa ordning i kaoset!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty