Utsikten på min balkong

Min gamla lilla balkong är ett minne blott och en av dessa rejäla pjäser ska upp innan midsommar(hoppas på tidigare;) den ska dessutom glasas in, lyxigt värre! Men just nu önskar jag att jag hade nån möjlighet till att sitta ute, kan inte sätta mig på baksidan för datorn måste ju vara med så en balkong hade varit perfekt men den som väntar på nått gott. Tur är att de "låst" dörren utifrån för annars hade jag nog gjort bort mig ordentligt eller göra bort mig är väl inte rätt ordval men ramla ner från andra våningen och sopa i som en padda känns smärtsamt och onödigt. Men idag har vi äntligen fått ordning på lägenheten så nu kan folk komma och hälsa på och vi slipper kaos och att gå i gångar.
Det jobbigaste med balkongerna är att de flesta står på min parkeringsplats så jag fick improvisera lite;).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty