Tentapanik..

Sitter just nu och försöker skriva på en hemtenta, måste erkänna att det går sådär. Det är få saker jag känner mindre för att göra än denna tenta, men nu har jag (är min vana trogen) satt mig i en dålig sits då den ska in senast på fredag vid 12. Vet inte varför jag alltid gör så här men antar att jag antingen gillar att ha panik och vara jättestressad eller gillar att plåga mig själv genom att sätta mig i situationer där jag känner panik och stress. Egentligen spelar det ju ingen roll varför jag gör det, nu sitter jag i skiten igen och SKA skriva detta paper så jag slipper ha det hängande över mig i höst! Nu känner jag båda elden i baken och kniven mot strupen, så håll tummarna för mig och min stackars kropp...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty