Mysförmiddag

Åh vad underbart skönt det var med sovmorgon och efter att ha fått min obligatoriska morgondos av OS, så gav vi oss av ut på svampletning jag och Tozca. Jag klädde mig i min favorittröja som är en underställströja (tror jag iaf) från militären som är både lagom varm och bekväm. Den stämde även bra in i min plan att vara lite kamouflerad så jag kunde smyga mig på svampen, det är så jobbigt när de gömmer sig. Men tyvärr smyger jag visst lite dåligt då all svamp gömde sig innan jag hann se den, så min framtida karriär som ninja är nu helt körd  tyvärr då jag uppenbarligen inte ens kan smyga mig på svamp!


                                         



Fast jag hittade det fina trollträdet som är väldigt imponerande i sin storlek, vore roligt att veta hur gammalt men det enda sättet jag vet som bestämmer ålder innebär att det sågas ner och det vill jag inte veta av. Gick även förbi den gamla soptippen i skogen (den är inte vår utan äldre) där vi brukade leta skatter som barn! Var tvungen att ta en bild av denna något rostiga Heineken burk som har utsatts för väder och vind i många år, men som säkert var väl uppskattade när den dracks för en massa år sedan. Nu ska jag ta en dusch och snygga till mig lite för idag ska jag på kraniosakral massage och efter det äta glass med en kompis och kanske ta en sväng på stan.


Glömde nästan berätta det, ställde mig på vågen i morse och efter att ha legat stilla i vikt en period så har den gått neråt igen och jag har nu tappat 13 kg!! Hurra för mig och det blir naturligtvis bara en liten glass i eftermiddag för nu ska vikten bara traska neråt =)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty