Ingen facebook för mig..

Jahopp nu sitter jag i soffan och det är söndagkväll, detta är inte något konstigt i sig men nu är det så att jag och Johan har slagit vad. Min kära sambo har pikat mig sen vi kom hem om att jag är Facebook-beroende och jag har väl fräst något lite spydigt tillbaka om att han spelar för mycket datorspel. Så nu i all uppståndelse över skicket på vår lägenhet (fortfarande kaos) sa jag att jag inte skulle kolla fb fören vi var färdiga och skakade hand på det.. Åhh varför gjorde jag det! Så nu sitter jag här och inser att jag nog är lite beroende av det trots allt (var fast övertygad om att så inte var fallet) men det är inte så mycket att jag har ett behov av att kolla vad som händer hela tiden. Nej, det stora problemet är att jag pratar med många av mina kompisar via fb, nu på sommaren är det inte så många kvar i Växjö och i helgen har nästan alla varit i någon annanstans. Men lösningen är att bli färdig imorgon så jag får kolla läget.

Har även insett att jag behöver mer garderobsutrymme (vanlig tjejgrej misstänker jag), detta har hänt några gånger förut men har fixat till det genom att rensa och vid ett tillfälle sno en hylla av Johan. Men jag ska imorgon åka och köpa ett stativ med trådbackar så jag kan effektivisera den golvyta jag har i toppgarderoben, de hänger ju inte ner så långt och så kan jag få in mer kläder. Nu när jag har krympt i en hel del kläder och vill jag ju ha dem framme så jag kan använda dem. Så imorgon blir det att rensa lite bland kläderna och se vad som passar och det ska vi båda göra, dock ska jag inte stjäla mer av Johans garderober då han bara har 1.5 och jag har 3.5 plus lite lådor ovanpå garderoberna. Eller är jag kanske lite för generös mot honom?! Vi får väl se hur det går imorgon.. Men nu går jag och lägger mig i ren brist på sociala interaktioner och för att jag är lite trött. Natti natt.!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty