Nostalgi och bio

Idag har jag och mamma gått 2.5:an i Borensberg, åh vilka minnen jag har från denna skogsrundan. Alla försök att gena, orienteringen och joggingen (dock tveksamt om jag gjort det ordentlig någon gång, gillade inte att jogga;) men det var riktigt mysigt och jag kände igen mig bra trots vissa förändringar utmed stigen. Tozca var jättenöjd över att få gå någon annanstans än de vanliga rundorna vi har häromkring och luktade naturligtvis så mycket att hennes nos nästan ramlade av. Rundan var precis lika backig som jag kom ihåg den och det växte massor av blåbär utmed stigen, vilket jag minns saboterade lite tider när jag var barn.

Men dagens huvudnummer var ändå att äntligen få se The Dark Knight Rises, som Johan har tjatat om denna film, han började säga att vi var tvungna och se den över en månad innan premiären och jag ville ju naturligtvis se den, men har har fortsatt med sin något onödiga bearbetning. Vilken film det var, alla måste se den! Jag älskar Batman och detta är nog min favoritfilm i genren=)



Väl hemma ville jag försöka ta en bild på min favoritklänningoch som ni kanske vet är jag inget vidare på att ta bilder av mig själv. Denna är den bästa av ca 20  bilder och jag ser ut som en blandning av en schimpans och en fjortis. Men jag gav helt enkelt upp att få en vettig bild så ni får hålla till godo med min konstnärliga tolkning av en schimpansfjortis!


Kommentarer

  1. Haha måste säga att det var en av de gulligare schimpanserna jag sett !

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty