Vårfixat kök

Jag bestämde mig för en vecka sen att nu var det dags för vår här hemma, tänkte att om jag börjar så kanske vädret hänger med och om inte känns det lite roligare här hemma. Så i onsdagskväll bestämde jag mig för att det skulle bli fint i köket och att jag inte skulle sova fören det var klart, om vi säger så här så blev det rätt sent.. Så sent att jag nästan började darra på underläppen när jag insåg att mina fina planerade köksgardin var alldeles för liten, men rotade igenom mitt linneskåp och hittade en annan. Den har fransar och det är ju alltid fantastiskt. Men det var värt det för det var väldigt trevligt att komma in i köket på igår morse, solen skiner ute och en av mina Traderadukar ser väldigt pigg ut på köksbordet, den är från Finlayson (roligt namn tycker jag, finskt är det också).


Sen skulle jag till UB och insåg att det hade snöat typ en decimeter, så min första plan fungerade inte men det ser i alla fall trevligt ut i ett rum hemma. Idag ska jag fortsätta med de andra rummen så det blir fint och vårigt här hemma =D.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty