Gissa vem som har blivit censurerad av avpixlat..

Jag! Tydligen så är det ok att kalla någon pajas och tvetosla men inte att säga något som går emot hyllningssången av den mindre bra artikeln.. Vilka känsliga människor, misstänker att det var en majoritet av dem är vita lättkränkta män som inte klarar annat än hyllningssång innan de känner sig osäkra på sin manlighet och måste radera inlägg där jag tom önskar folk en trevlig kväll oavsett om de firar eller inte. Jag vet inte ens vad jag ska säga, det är så löjligt att jag blir mållös och det händer inte ofta.. Avpixlat måste vara den mest patetiska sajt/blogg eller vad det nu är, hen som kallade mig  pajas sa ju iofs att det var Sveriges enda seriösa/riktiga nyhetsforum/portal eller något sånt. HAHahahahhahaahhahaha jag dör av skratt på den, det är så snedvridet och vinklat att man blir sjösjuk av att läsa det som står på avpixlat. Det är inte nyheter utan propaganda! Den som tror något annat borde prova lite källkritik..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty