Klockan är mycket och jag är trött..

men kanske skulle ta och snygga till det lite i sovrummet, i vardagsrummet eller i garderoberna. Det är på kvällarna när jag är trött som jag får infall, längtan eller bara kommer på någon bra idé att göra här hemma eller ännu bättre göra om och bättre. Jag har någon slags inneboende självplågande städtant eller inredare som kommer fram när jag är som tröttast eller försöker undvika något. Men ska nog ta och ignorera henne nu och gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon, för då kommer Evelina och förväntar sig att vi ska skriva på uppsatsplanen och jag vill inte göra henne besviken. Fast det kliar i mina fingrar efter att förändra här hemma, det har sett likadant ut alltför nu och det bidrar varken till kreativitet eller välbefinnande. Ska nog köra stryrketräning i form av ommöblering imorgon efter att plugget är klart för dagen, det blir jättebra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty