Hur jag aldrig mer vill vakna

Jag vill aldrig mer vakna till "Nyan cat", Johan hade av någon outgrundlig anledning valt den som ny larmsignal och den var inställd på väldigt hög volym. Så pass hög att jag nästan skrek rätt ut när hans alarm ringde i morse, jag blev absolut livrädd och det är ju inte bästa sättet att starta sin dag på. Men nu känns det bättre nu och det är en fin dag även fast jag är trött(jag beskyller dagens hemska start). Kommer dock inte behöva vänta till sen kväll innan min städtant kommer ut idag inte, Evelina har tur om hon ens hinner lämna lägenheten innan jag sätter igång och fejar. Idag ska sovrummet vårifieras och städas vilket inte är en dag för tidigt för snart behöver jag ta allergitabletter för att kunna sova där inne på grund av allt damm, det är så skönt att vara en ordningsam människa ;). Nu måste jag dock skärpa mig och ta tag i uppsatsplanen igen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty