Nu är det dags för ett till ryck..

Vintern har varit seg, lång och rätt full av stress vilket inte bidragit till min viktminskning. Tvärtom har jag gått upp några kilo och det känns f*n inte bra alltså, då jag slitit för att bli av med dem. Men det har inte förekommit några återfall till min gamla ätstörning utan det är bara ett fall av lite för mycket mycket mat och för lite träning/motion, så det är ingen fara med det i alla fall. Men det är inte roligt för det, för det känns på kroppen och det gör mig lite obekväm, vilket i sin tur gör mig smått vansinnig för inte ska man vara obekväm i sin egen kropp! Men nu när våren kommit(typ;) så känner jag min energi komma tillbaka och det är skönare att vara ute så jag vill ta mig ett ryck igen och komma ner till minus 25 kg från startvikten och det ska jag hinna med till mitten av maj. Det är nästan 10 kg på ca 2 månader, så ja, jag har gått upp en hel del men gissa vad.. shit happens! Nu tar jag nya tag och ska gå all in som vanligt och vill ni haka på till gymmet eller på någon av de många  promenader jag kommer ta så säg bara till, det är roligt med sällskap. Ska även sätta igång att jogga ute igen för i september blir det tjejmilen och då ska jag springa och f*n vad skönt det ska vara =).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty