Singstar kväll!


Kom just hem från Amanda där vi sjungit singstar och haft en väldigt trevlig kväll, mitt lag vann alla omgångarna och det gör ju inte det hela sämre. Johan följde med och hamnade ju tyvärr i det icke vinnande laget, men har är nöjd ändå, tur att han inte är lika mycket tävlingsmänniska som jag är. Jag har ikväll haft min första anledning på länge att klä upp mig lite och ösa på lite smink, blev nöjd så tänkte lägga upp en bild på det. Vi kunde dock inte enas om vilket som blev bäst så jag lägger upp två för husfridens skull. 

Detta är hans val som han motiverade med att jag ser ut som 17(istället för mina antika 25, detta är min kommentar inte hans, bör jag nog tillägga).


Detta är mitt val för man ser sminket lite bättre, men min mobil-kamera är usel för det är alltid någon del av ansiktet som blir mycket större än vad den egentligen är. Brukar vara näsan, pannan eller käkpartiet vilket resulterar i att jag ser ut som en mutant vilket kanske kan vara kul med lite fler superkrafter, men i brist på sådana får det faktiskt vara. 
Men på denna ser jag relativt symmetrisk ut och inte alltför olik mig själv.

Men nu är det dags att gå och lägga sig i sängen och titta på lite Grimm innan vi somnar, Tozca är kissad och har redan gått och lagt sig. Imorgon ska vi upp hyfsat tidigt så jag närmar mig en normal dygnsrytm igen, nu när det snart är måndag igen, inte för att det spelar någon roll för mig. Men men god natt alla & sov så gott!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rörstrand Bimbo/nya samlingen

Fina nygamla gamla skor

Gårdagens Barty